Namens alle medewerkers van Main Capital Partners wensen we u een gezond en succesvol 2015 toe!

Het jaar 2014 was voor Main Capital Partners wederom succesvol. Een record aantal transacties is gerealiseerd, het team is fors uitgebreid en we hebben boeiende events georganiseerd. Het team van Main Corporate Finance is verhuisd naar Amsterdam en bovendien zijn we gestart met een nieuwe activiteit: Main Mezzanine Capital. De sectoren waar wij actief in zijn, zoals software, ICT en media & entertainment hebben zich de afgelopen jaren gekenmerkt door sterke (internationale) groei. Wij verwachten dat deze trend zich doorzet in 2015. Graag delen we met u de hoogtepunten in dit jaaroverzicht.

Lars van ’t Hoenderdaal Charly Zwemstra

Main Capital

In 2014 zijn 3 portfolio bedrijven toegevoegd aan investeringsfonds Main Capital III. Met deze nieuwe investeringen is de portefeuille gegroeid en is meer internationalisatie gerealiseerd. Main Capital zal zich tijdens de investeringstermijn richten op de verdere internationalisatie van de bedrijven, het uitbreiden van partnernetwerken en het realiseren van een hogere winstgevendheid middels recurring revenues. Thoms stone MC

Industry Events