Logo The ValleyThe Valley, een vooraanstaande technology driven marketing en communicatie onderneming, heeft ter financiering van haar groeiambities en de verdere uitrol van haar eigen dataplatform Nominow een mezzanine lening aangetrokken bij Main Mezzanine Capital. Philip Kok, CEO van The Valley: “Met onze nieuwe en unieke omnichannel marketingpropositie hebben wij grote ambities om zowel nationaal als internationaal door te groeien tot de top van de bureauwereld. Met de groeifinanciering van Main kunnen wij deze ambitie waarmaken.” Lars van ’t Hoenderdaal, managing partner van Main Capital Partners: “Wij zijn verheugd met deze financiering aan een bedrijf met een indrukwekkende marketing technology. Het marketing dataplatform Nominow is volgens klanten het beste product in de markt.” The Valley gevestigd in Amsterdam, heeft circa 60 medewerkers in dienst en realiseert een winstgevende omzet van meer dan € 7 miljoen, waarvan ruim 30% recurring omzet uit de inzet van software en technologie. Klanten zijn o.a. Nike, Tommy Hilfiger, Verkade, Sultana, ONVZ Zorgverzekeraar, Fokker, NS, Renault, UWV, Sandd, Pon, Raet, Hertog Jan, Rabobank en ABN AMRO. Het bureau is genomineerd voor de Dutch Interactive Award 2015 in de categorie B2B & Professional Services. Main Mezzanine Capital is onderdeel van Main Capital Partners, een investerings- en financieringsbedrijf, alsmede corporate finance adviseur, gericht op groeiende en winstgevende bedrijven in de TMT sector in Nederland. De funding van Main Mezzanine Capital wordt verzorgd door haar eigen aandeelhouders, alsmede vermogende particulieren, family offices en (voormalige) ondernemers, die hun vermogen op rendabele wijze aan het werk zetten. MMC closing The Valley