Logo The Valley

Main feliciteert The Valley met de gouden Effie 2016! De succesvolle merkcampagne van The Valley voor Hertog Jan wordt beloond met deze prestigieuze prijs.

De Effie wordt ook wel de prijs der reclameprijzen genoemd. De jury beloont dat waar het vak zijn bestaan aan ontleent: creativiteit gecombineerd met effectiviteit. Wij zijn er dus bijzonder trots op dat wij er één mochten ontvangen, en dan nog wel de gouden Effie.

Het is een Effie in de (wat ons betreft) mooiste categorie: Merkcampagne. Een gouden Effie is de ultieme waardering voor onze communicatie inspanningen die een belangrijke bijdrage hebben geleverd aan de groei van het merk Hertog Jan. En een bekroning van de bijzondere en succesvolle samenwerking tussen Hertog Jan en The Valley. Samen maken we al meer dan vijf jaar een echte omni channel campagne met commercials, websites, acties, promoties, activaties en soms zelfs nieuwe producten die laten zien waar het merk voor staat: Uit Liefde voor Bier.

Uit het rapport: Een marktaandeelgroei van 6%, dat is bijna buitenaards. Een relatief klein merk dat tot zo’n sprong in staat is –tegen de dalende markttrend in- dat is een mega prestatie. Hertog Jan is dicht bij zichzelf gebleven. De campagne is uitermate consistent over de jaren heen en toont overduidelijk aan dat merkbouw een langetermijn activiteit is.

Inmiddels werken we alweer hard aan nieuwe projecten voor Hertog Jan en onze andere klanten. Of die ook in de prijzen gaan vallen? De toekomst zal het leren.

img_5209 img_5194

img_5163 adformatieweek44

(Bron: www.thevalley.nl)